ClustrMaps

The roadrunner is back as never before! See also: My homepage or my very obsolete site
If by any means entries in my blog are considered to be harmful or damaging, please let me know (add comment) or just mail me. In this (unhopely) case I will remove or change the contents.

Wednesday, February 06, 2008

Notes from the underbelly

Ik denk dat ik een juiste naam voor mijn blog heb gevonden:
Notes from the underbelly.
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Notes_from_the_Underbelly


Hoewel volgens Wikipedia heeft onderbuikgevoel een negatieve lading:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onderbuikgevoel
Het begrip onderbuikgevoel (meervoud: onderbuikgevoelens) wordt in negatieve gezin gebruikt voor gevoelens en emoties die men als negatief ervaart. Het woord is in die zin een pejoratief

Let hierbij op de fraze "in negatieve gezin" !!!

Maar er is niets mis met een gezonde vorm van intuïtie.
Of noem het fingerspitzengevoel.
Het leggen van verbanden en het doorzien van de samenhang.

No comments:

Blog Archive