ClustrMaps

The roadrunner is back as never before! See also: My homepage or my very obsolete site
If by any means entries in my blog are considered to be harmful or damaging, please let me know (add comment) or just mail me. In this (unhopely) case I will remove or change the contents.

Friday, April 24, 2009

Change



Zie: http://change.gov/

2009 is het jaar van de Change.
Van Ziggo tot Nuon, zou ik moeten overstappen.
Anders zou ik een dief van mijn eigen portemonnee zijn.

Wat deze heren niet weten, terwijl ze ongevraagd aan mijn deur zitten te leuren,
is dat ik geen portemonnee heb.
De roadrunner heeft gewoon een beurs.

Gouden bergen, hoge kortingen, ik ben knettergek als ik niet met ze in zee gaan!
De roadrunner weet allang dat hij knettergek is.
Alleen al deze blog is daarvan genoeg bewijs.

Daar hoeven deze heren mij niet opdringerig aan te herinneren.
Misschien liegen ze niet bewust.
De waarheid is het ook niet.

Neem alleen al de opzegvergoeding:
http://www.essent.nl/content/thuis/producten/tarieven/opzegvergoeding.jsp
Die is dus 250 EURO bij het wurgcontract gas en licht.

Niet alles is wat het lijkt.
En dat geldt evengoed voor Ziggo, KPN, Essent (of is het RWE?), Nuon, Oxio en ga zo maar door.
Die vrije keuze (zogenaamd liberaal) leidt tot een onoverzichtelijke brei van tarieven, features en verplichtingen.

Nee, simpeler zal het niet worden.
De roadrunner gooit niet zomaar weg dat waar hij bewust (?) voor gekozen heeft.
Hop, een andere internet provider.
Hop, ander gas.
Hop, andere stroom.
Hop, een andere job.

Anno 2009 lijkt (of is) dit inderdaad knettergek.

No comments:

Blog Archive