ClustrMaps

The roadrunner is back as never before! See also: My homepage or my very obsolete site
If by any means entries in my blog are considered to be harmful or damaging, please let me know (add comment) or just mail me. In this (unhopely) case I will remove or change the contents.

Thursday, April 23, 2009

Do you remember?



The good old days van Philips, zie onder andere:
http://www.mt.nl/artikel/234693/Oud_ceos_Jan_Timmer_(Philips).html
Slager
“Mijn eigen kracht lag op het interpersoonlijke vlak. Mensen meekrijgen, inspireren, een doel laten nastreven. Mijn bijnamen (de slager, orkaan Gilbert) en de reputatie van keiharde manager komen uit de tijd dat ik crisismanager was. Bij Polygram, bij operatie Centurion. Ik heb die bijnamen nooit als een belediging ervaren, ze waren een bijproduct van de functie en hebben geholpen het tij bij Philips te keren. Maar ik heb ook op heel andere manier leidinggegeven. Een goede manager past de stijl van leidinggeven aan de situatie aan.”

Tja, ga er maar eens aan staan ...

No comments:

Blog Archive